Alba-Iulia, Str. Augustin Bena 14A C
+40 773 743 562

AcasăÎntrebări frecvente

Datele firmei

NUMĂR TELEFON

0773 743  562

NUME FIRMA
OPTIM MANAGEMENT ALBA SRL

CUI
26174361

NR. INREGISTRARE
J01/737/2009 

ADRESA
Alba Iulia, Str. Augustin Bena 14A C, jud. Alba

E-MAIL
office@alo-auto.ro / gdpr@alo-auto.ro

Întrebări frecvente

 

Cum pot anula o comandă?

Pentru anularea unei comenzi puteți contacta agenții noștri de la departamentul de vânzări la numărul de telefon afișat în partea de sus a site-ului sau puteți cere acest lucru la adresa de e-mail afișată în același loc (Customer Service), in ambele cazuri oferind numele pe care a fost făcută comanda sau numărul comenzii si opțional, motivul anularii.

Unul sau mai multe produse din comanda mea au ajuns sparte. Ce pot face?

Toate produsele din oferta noastră beneficiază de Garanție 100%, daca oricare dintre produse este spart noi îl vom înlocui gratuit. Trimite-ne un email la adresa de email sau suna-ne chiar acum la datele de contact afișate în partea de sus a site-ului.

Beneficiez de consultanță la achiziționarea unui produs?

Puteți beneficia de consultanta din partea specialiștilor noștri prezenți in showroom sau puteți trimite un e-mail pe adresa de email afișată în partea de sus a site-ului (Customer Service).

Cum pot modifica datele de contact și de livrare?

Datele de contact si livrare pot fi modificate direct de către fiecare client.
Tot ce trebuie sa faci este sa te loghezi in contul tau si apoi vei avea acces la toate datele completate inițial când a fost creat contul

Cum se folosește un cupon de reducere?

Cuponul de reducere se poate folosii în momentul finalizării comenzii. În partea stângă sus ești întrebat dacă “Ai un cupon?”.

Pentru aplicarea cuponului trebuie să dai click pe “Dă clic aici pentru a-ți introduce codul”. Se va deschide o nouă secțiune cu un câmp pentru introducerea codului de reducere și un buton în dreptul acestuia pentru aplicarea cuponului pe comanda.

Am solicitat emiterea facturii pe persoană juridică, dar am greșit datele de facturare. Ce se poate face?

Factura cu datele greșite este necesar sa fie stornata si trebuie emisa o noua factura fiscala, cu datele corecte. Operațiunile de stornare si de emitere a unei noi facturi fiscale se pot realiza doar in cursul aceleiași luni fiscale si doar pentru facturile cu o valoare mai mare de 500 lei (inclusiv TVA). Daca sunt îndeplinite ambele condiții, contactează Serviciul Asistenta  prin oricare din modalitățile de contact menționate, cu numărul comenzii pentru care soliciți noua factura si cu noile date de facturare.

Îmi apare la finalizarea comenzii transport gratuit. Care este diferența între livrare gratuită și livrare prin curier?

Opțiunea de transport gratuit apare doar în momentul în care ați comandat de minim 500 de lei. Pentru comenzile cu valoare mai mică de 500 de lei se percepe taxă de transport. La comenzile de valoare mai mare sau egală cu 500 de lei, transportul este gratuit.

 

Încă mai ai întrebări?

SUNAȚI PENTRU ORICE
VĂ STĂM LA DISPOZIȚIE

0773 743 562

SCRIEȚI EMAIL ȘI VĂ VOM RĂPSPUNDE

office@alo-auto.ro

CONTACTAȚI-NE PE CHAT ȘI VOM COMUNICA CU DUMNEAVOASTRĂ

Selectați câmpurile care urmează să fie afișate. Celelalte vor fi ascunse. Trageți și plasați pentru a rearanja ordinea.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Faceți clic în exterior pentru a ascunde bara de comparație
Comparați
X